»Vprašanje je, ali bodo učitelji želeli recimo oceniti enako število standardov, kot so jih ocenili prej z več ocenami. To lahko pomeni, da bodo morali zdaj v eni oceni ocenjevati večje število standardov znanja, kar bi lahko privedlo do tega, da bodo testi mogoče težji.«
»Bilo je izrečenih nekaj kritičnih opozoril, zlasti kar se tiče skrajšanih programov v vrtcih, pa tudi dilem, ki se tičejo obravnave romskih otrok in ranljivih skupin, kot so migranti in drugi.«
»Nihče v tej državi nima čisto zares odgovora na vprašanje, zakaj potrebujemo tako rokohitrsko predmet, ki mu bomo rekli 'Tehnika in digitalne tehnologije', in to v 7. razredu osnovne šole, kjer že obstaja predmet s praktično enakim ali pa zelo podobnim imenom 'Tehnika in tehnologija'.«
»Na eni strani je to zelo smiselno, ker lahko znanje celoviteje oceniš, na drugi strani je pa strah, da bo potem šok s številčnim ocenjevanjem še večji.«
»Če si poskusimo čisto plastično predstavljati – ne bomo imeli več enega kontinuiranega podaljšanega bivanja od zaključka pouka do trenutka, ko pridejo starši po učence, ampak bo popoldanski del razširjen, sestavljen iz različnih dejavnosti. Ravno tako bo neke vrste urnik, kjer si bodo učenci lahko izbrali dejavnosti, ki se jih bodo udeležili v popoldanskem času.«
»Namen je opozoriti javnost, da smo na vlaku, ki je vmes začel drveti navzdol, in menimo, da je morda še zadnji čas, ko lahko to smer preokrenemo in spet pomagamo našemu javnemu izobraževanju od vrtca do fakultete h kakovostnemu delovanju.«
»Seveda že samo to govori o tem, da je neki simptom, da razmere niso povsem običajne. In tisto, kar nas druži, je prav ta ocena, da so stvari v izobraževanju v Sloveniji začele drseti v napačno smer.«